Začalo sa obdobie hľadania a zisťovania ďalších možností vo svete. Verte, že ak ide o úzko špecializovanú činnosť, nie je to vôbec jednoduché. Hlavne preto, lebo ak niekto niekde poskytuje takýto typ služieb a tovaru, je to lokálny dodávateľ (hlavne v ázijských krajinách) a takýto dodávatelia nemajú snahu dostávať sa do globalizovaného sveta, pretože ich konkurencia prevalcuje. Práve z tohto dôvodu naše hľadanie iných možností nebolo jednoduché.
No ako sa hovorí, kto hľadá, nájde. Pri pátraní sme sa dostali do takých oblastí sveta, o ktorých sme predtým ani len netušili, že existujú, ale keď je človek prinútený konať, tak asi dosiahne de-facto aj nemožné.
Tento krátky príbeh sa končí happyendom, ale poznatok z neho sa dá zovšeobecniť. To, čo občas potrebujeme, je dobrá motivácia. Motivácia, ktorá nás dokáže dostať omnoho ďalej, ako si myslíme. Zo zdanlivo neriešiteľných situácií vzniknú nové poznatky, ktoré nás posunú ďalej a v mnohých prípadoch aj veľmi výrazne. Osobne som vďačný za také životné situácie, ktoré vyžadujú zamyslieť sa a hľadať nové riešenia, pretože to prináša pokrok v danej oblasti.
Preto skúsme súčasné problémy brať ako motiváciu a výzvu k pokroku.